lördag 26 september 2009

Fotobok från FUJI


Å jag har så länge velat göra fotoböcker till familjen. En för Tims födelse och en för Måns födelse. Sen vill jag göra en bok för varje år. Det vore kul att varje år göra en precis innan jul, sen på julafton ligger den under granen på morgonen, en present till hela familjen! Tänk vad mysigt att titta i tillsammans, se alla minnen för åren... man kanske skulle ge den på nyår i stället, det blir ju ändå så många paket på julafton. Ja en nyårspresent får det bli, där vi kan blicka tillbaka på året som gått. På julen kan man ju kanske göra några att ge bort till släkten, fina böcker på killarna! Mina bilder ligger verkligen bara och skräpar i datorn, jag skriver inte ens ut dem... tänk om datorn en dag kraschar! Jag måste nog skyna dig och beställa en! Jag ska testa FUJIS fotobok, har du en blogg har du dessutom chansen att göra en egen helt gratis!

1 kommentar:

Cissi sa...

Fotobock, verkligen? ;-) Kram...