söndag 18 januari 2009

Katvig våren 2009


Nu har jag suttit och drägglat i Katvigs vår och sommarkollektion! Du kan se hela kollektionen här! Mina favoriter blev regnkläderna, överkasten och badkläderna! Tim kan nog ha sina badbyxor från förra året men såg att de hade solkskyddsdräkter till de mindre, passar nog Måns. Jag har varit inne på att Måns behöver en vindoverall till våren som han även kan ha till hösten, har letat efter en begagnad POP... men nu vill jag nog hellre ha en blå från Katvig!
På tal om sol och bad så har vi bokat en resa till Spanien! Hola, Costa del sol! Vi åker första veckan i juni, reser hela familjen för under 9000kr (flyg + boende), det var väl ett bra pris?

Men nu är det dags att klä på sig, idag ska vi till min bästis Lina och Tims bästis Thea ( tur att både min och Tims bästis är inom samma familj :-))

2 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Aj lav Katvig. Tror jag ska satsa på sängkläder i år.

millandante sa...

Härliga kläder!
Vilket bra pris för resan! Vilka reser ni med?